Liten sammafattning

Hade en del bilder så jag kände att jag kunde testa det här collage-skapande-programmet.

Jag, Jenny och Amanda åt, drack och hade trevligt hos Jenny innan vi begav oss vidare för att se Björn Rosenström. Riktigt trevlig kväll!
Målade en tavla åt mormor för hennes födelsedag (den färdiga bilden är inte med, glömde). Bild på mina kusiners nya söta hund. Morfar satte upp en leksak så att fåglarna inte ska flyga in i fönstret och dö (sista bilden).
Alko med några kompisar. Köpte en liten godisburk på Candy World innan vi for, efter vi hade varit på Ikea en snabbis:) Köpte sen ett par nya brillor på Dollar Store för 30kr.
Bjuder på en liten video också från bilen på väg hem;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0