What would you do if you weren't afraid?

Tjoho där! Humöret är på topp idag, känner att jag hunnit göra mer sysslor idag än vad jag gör på en månad... ungefär... I alla fall så steg jag upp i någorlunda god tid och började tvätta/skrubba väggarna på baksidan, det ska ju målas där i sommar så lite förberedelser är ju alltid bra! Efter det cyklade jag och mamma till eljusspåret och tog en liten springtur, vi gick i för sig också men hörru, skit samma. Svettiga cyklade vi ner till Ica för att inhandla lite matvaror till köket + två blommor som jag planterade när vi kom hem... Känner att jag har planterat mycket på bara en vecka, inte precis min grej, men det skadar aldrig att testa på nya ting! Har också klämt in lite solning emellanåt och säkerhetskontroll med fadern min:)

Nog det längsta inlägget jag gjort på väldigt, och utan bild också, skämmes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0